צור קשר
X

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    פאנל סולארי מלופף אל מול פאנל סולארי בגג העמוד

    פנל סולארי מייעד את אור השמש ליצירת חשמל שמיש. הוא מורכב ממספר תאים סולאריים המחוברים ביניהם, ועשויים מחומרים מוליכים למחצה כמו סיליקון. כאשר אור השמש פוגע בתאי השמש, הוא מעורר את האלקטרונים ויוצר זרם חשמלי.

    פנלים סולאריים משמשים להפקת אנרגיה נקייה ומתחדשת מהשמש ומפחיתים את השימוש בחשמל. הם מותקנים בדרך כלל על גגות, שדות פתוחים וחוות סולאריות כדי לרתום את אור השמש להפקת חשמל. אנרגיה סולארית היא ידידותית לסביבה, מפחיתה את ההסתמכות על דלק ונפט ומסייעת להילחם בשינויי האקלים והיא יכולה לשמש להפעלת בתים, עסקים ואפילו קהילות שלמות.

    עם זאת, לפנל סולארי יש גודל פיזי מוגדר והוא תלוי ברמת תפוקת האנרגיה שצריך לספק. ככל שרמת האנרגיה גבוהה יותר, הגודל הפיזי של הפנל ושטח הפנים נהיה גדול יותר. מה שאומר, שכאשר הפנל ממוקם על עמוד תאורה, לפעמים הפנל הופך להיות "מפרש" המתנגד לרוחות ומשפיע על העומס שעמוד התאורה חשוף אליו. כמו כן, פנל סולארי על עמוד תאורה אינו אסתטי – הוא נראה גדול ומגושם ומשמש כ"גגון" לעמוד.

    לעומת הפנל הסולארי המוכר, עמוד התאורה הסולארי של קבוצת אנרלב הוא עמוד תאורה בעל פנל סולארי גמיש העוטף את העמוד, כך ששטח הפנים של העמוד מול הרוח מאוד קטן וכך עמיד ובטוח יותר בפני רוחות. הפנל בעצם מלופף סביב העמוד, מה שיוצר מראה אלגנטי של העמוד שלכאורה נראה ללא פנל – אלא, הפנל מחמיא עיצובית לעמוד ומתכתב עם הסגנון שלו.

    בנוסף לחזותיות, המיקום של הפנל הסולרי המלופף יכול להיות מותאם לאזור שמקבל הכי הרבה אור שמש, לעומת פנל סולרי רגיל שיהיה על ראש העמוד. עם היתרונות הרבים שהוא מספק, העמוד הסולארי יכול למלא תפקידים רבים, בין אם משתמשים בו לתאורה, לפרסום, כעמוד תקשורת ועוד…

    post-thumb

    לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      סדרות מוצרי התאורה של קבוצת אנרלב

      לכל פרויקט תאורה יש את הצרכים והמאפיינים הייחודים שלו. עד כמה האור צריך להיות חזק,...

      המשך קריאה
      post-image
      מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים גופי תאורה ומוצרי תאורה מקצועיים?

      דרישות מגוף התאורה: העריכו את צרכי התאורה הספציפיים שלכם. קחו בחשבון את סוג הפרויקט,...

      המשך קריאה