צור קשר
X

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים גופי תאורה ומוצרי תאורה מקצועיים?

    • דרישות מגוף התאורה: העריכו את צרכי התאורה הספציפיים שלכם. קחו בחשבון את סוג הפרויקט, מטרת התאורה והאווירה הרצויה. האם אתם רוצים להאיר אצטדיון בלילה ולספק תאורה טובה לכל האורחים? או שאולי אתם צריכים להאיר כביש הכולל מדרכות וחניות כשלכל אחד תקן הארה משלו כדי לשמור על שדה ראיה איכותי ובטיחותי?
    • חסכון כספי ואנרגטי: החיסכון האנרגטי מגיע יד ביד עם חיסכון כספי וישנן דרכים מגוונות לחסוך בעלויות כשזה מגיע לגופי תאורה. שיטות להתייעלות אנרגטית כמו שימוש בנורות LED חסכוניות, ניצול אנרגיה סולארית לחלק או כל הפעילות של גוף התאורה, שימוש בסנסורים המזהים תנועה, ניצול מיטבי של אור טבעי בשעות היום, בקרה ועמעום ועוד, כולן תורמות לצמצום צריכת האנרגיה ובכך גם לצמצום העלויות. לכן, טרם הקניה, כדאי לוודא כיצד גוף התאורה פועל על מנת למנוע בזבוז אנרגיה.
    • איכות ובטיחות המוצר: חשוב כמובן, לקנות גופי תאורה ממקומות מורשים שנצמדים לתקנים מקומיים ובינלאומיים בעלי מחלקת הנדסה ותיכנון. לפני שרוכשים מוצר, יש לוודא כי מוצרי החברה נבדקו במעבדה וקיבלו אישור שהם אכן עומדים בתקנים מחמירים והם בטוחים לשימוש. כמו כן, גופי תאורה איכותיים יהיו בעלי נצילות אורית גבוהה, כך שאיכות האור תהיה טובה יותר והבלאי יהיה נמוך יותר. מוצרים שאינם איכותיים ובטוחים עלולים להיות זולים יותר במעמד הקניה, אך הסיכון למפגעי בטיחות בעת השימוש בהם, וגם, הסיכוי שיתקלקלו מהר יותר, גובר.

    סיכון התאורה לסביבת החי והצומח: תאורה מלאכותית מוגזמת, בהירה מדי, או כזו שאינה מכוונת היטב יכולה להוביל לזיהום אור וסינוור. זיהום אורי יכול לשבש דפוסים טבעיים של צמחים וחיות במערכת האקולוגית הטבעית של האזור. תאורה בלילה יכולה לשבש את דפוסי היום והלילה של חיות הבר, להביא להקטנה של אוכלוסייה של זן מסוים על ידי עזרה לטורפים של אותו הזן, לנדידה של חיות ולמשיכה של מזיקים. כאשר רוכשים גופי תאורה לאזורים חיצוניים, חשוב לקחת בחשבון את הזיהום האורי שהם מייצרים ולבחור במוצרים שנוצרו במטרה להפחית אותו.

    עם קבוצת אנרלב – חברה מקצועית עם ניסיון רב בתחומי התאורה והאנרגיה – תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמוצרים בהם אתם משתמשים מפחיתים את הזיהום הסביבתי, האורי, הסנוור, וכן, חוסכים לכם בעלויות. בחברה פועלים טובי העובדים ומהנדסים השואפים למציאת פתרונות יצירתיים ויעילים לגופי תאורה אשר משתמשים בשיטות ברות קיימא לחיסכון בזיהום ובעלויות וגם מבטיחים את בריאות העין והסביבה הטבעית.

    post-thumb

    לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      מעבר לפאנלים סולאריים: מוצרי אנרלב, עמודים, ספסלים ועוד... (כתבו עלינו)

      ספסלי שמש: שילוב נוחות עם כוח ספסלי שמש של קבוצת אנרלב הם דוגמה פורצת דרך לאופן...

      המשך קריאה
      post-image
      פאנל סולארי מלופף אל מול פאנל סולארי בגג העמוד

      פנל סולארי מייעד את אור השמש ליצירת חשמל שמיש. הוא מורכב ממספר תאים סולאריים המחוברים...

      המשך קריאה