צור קשר
X

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    סדרות מוצרי התאורה של קבוצת אנרלב

    לכל פרויקט תאורה יש את הצרכים והמאפיינים הייחודים שלו. עד כמה האור צריך להיות חזק, צבע וגוון האור, משקל גוף התאורה, צורת ההתקנה של גופי התאורה, זווית פיזור האור, כמו גם העיצוב והמראה שנדרש על ידי האדריכל, כולם שיקולים חיוניים למהלך יצירת פרויקט תאורה חדש.

    הארת מגרש ספורט או אצטדיון למשל, תדרוש תאורה חזקה הרבה יותר מאשר הארה של רחוב או מחסן. כמו גם גובה גוף התאורה והמיקום שלו, משתנים בהתאם לסוג השטח וגודל השטח שיש להאיר.

    אחת מהבעיות הנפוצות היא השימוש בגוף תאורה אחיד בכל הפרוייקטים, ללא כל הבחנה בין הצרכים הייחודיים של כל פרויקט. והתוצאה, גוף תאורה בעל קריטריונים סטנדרטיים המגדיר את פתרון ההארה לפרויקט ולא להפך.

    כיוון שאין פתרון אוניברסלי לכל צרכי התאורה ולא ניתן להתאים גוף אחד לכל הפרוייקטים, ישנן סדרות תאורה המורכבות ממוצרים זהים שעונים על צרכים מוגדרים. סדרות מוצרי התאורה של קבוצת אנרלב לוקחות בחשבון את הצרכים הספציפיים של כל פרויקט במטרה לבחור את גוף התאורה הנכון ביותר עבורו. הסדרות ממוקדות ואיכותיות מבחינת ביצועים, מראה ומחיר והן מספקות מענה מושלם לכל הצרכים ללא פגיעה באיכות המוצר ורמת ההארה.

    סדרות קבוצת אנרלב SINTRA, AVEIRO, LAGOS וכו', מציעות מגוון יתרונות כמו נצילות אנרגטית גבוהה במיוחד, טכנולוגיה מונעת סנוור, גדלים משתנים, מבנים שונים, מגוון סוגי זרועות התקנה לבחירה, בוררי גווני תאורה מובנים, בוררי עוצמות מובנים, ועוד. כמו כן, בין סדרות המוצרים ניתן למצוא מאפיינים ייחודיים, כגון נגישות ללא תחזוקת כלים וכו'.

    סדרות המוצרים של קבוצת אנרלב תוכננו להפחתת הזיהום הסביבתי והזיהום האורי, וכן, חסכוניות מבחינה כלכלית בשל ניצול האנרגיה המיטבי. בחברה עובדים מהנדסים אשר פועלים למציאת פתרונות יצירתיים ויעילים לגופי תאורה אשר משתמשים בשיטות ברות קיימא לחיסכון בזיהום ובעלויות ויחד עם זאת, עובדים להבטיח את בריאות העין ובריאות הסביבה האקולוגית של החי והצומח.

    post-thumb

    לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      מעבר לפאנלים סולאריים: מוצרי אנרלב, עמודים, ספסלים ועוד... (כתבו עלינו)

      ספסלי שמש: שילוב נוחות עם כוח ספסלי שמש של קבוצת אנרלב הם דוגמה פורצת דרך לאופן...

      המשך קריאה
      post-image
      פאנל סולארי מלופף אל מול פאנל סולארי בגג העמוד

      פנל סולארי מייעד את אור השמש ליצירת חשמל שמיש. הוא מורכב ממספר תאים סולאריים המחוברים...

      המשך קריאה