צור קשר
X

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מה מייחד את קבוצת אנרלב?

    ההבדל בין מוצרי התאורה של קבוצת אנרלב לבין חברות אחרות

    כאשר אנו מגיעים לשלב בו אנו מאפיינים או רוכשים גופי תאורה חדשים – למגרשים ואולמות ספורט, מחסנים, מנהרות, כבישים, שטחים ציבוריים וכדומה, לא תמיד נדע מאיפה לרכוש את המוצרים המתאימים ביותר, או אפילו, לא תמיד נדע מה אנחנו צריכים מלכתחילה לחפש ולהגדיר בגופי תאורה. לעיתים נרכוש אותם מחברות ש:

    • תחום העיסוק המרכזי שלהן אינו תאורה.
    • ממוקדות במכירה וימכרו את מה שזמין על המדף שלהן ולא בהכרח את גוף התאורה המתאים ביותר.
    • משמשות כנקודת מכירה בלבד והינן בעלות ידע הנדסי מוגבל בתחום תכנון התאורה, אם בכלל.

    קבוצת אנרלב היא חברה מקצועית הפועלת בתחומי התאורה והאנרגיה אשר הוקמה כדי לספק פתרונות תאורה יצירתיים משלב התכנון ועד שלב ההתקנה. פתרונות יעילים מבחינה אנרגטית החוסכים בעלויות, מתחשבים בסביבה, משלבים אנרגיה ירוקה ומבטיחים את בריאות המשתמשים.

    על מנת להקטין את צריכת האנרגיה ופליטת גזי החממה, גופי התאורה של קבוצת אנרלב משתמשים ברכיבי LED בעלי נצילות אורית גבוהה במיוחד ותוחלת חיים ארוכה המבטיחים יעילות, תפוקת אור וביצועים מיטביים. כמו כן, משתמשת הקבוצה בחיישני תנועה לאזורים שבהם יש צורך בתאורה רק לסירוגין, כמו שבילים או שטחים ציבוריים דבר המגדיל את החיסכון האנרגטי ובנוסף, מיישמת הקבוצה גישת TOOL LESS לרכיבי גוף התאורה והחלפתם ללא כל צורך בכלי עבודה, דבר המפשט את התחזוקה.

    הבדל נוסף המייחד את גופי התאורה של קבוצת אנרלב הוא הפעילות להקטנת הסנוור והזיהום האורי. החברה מעודדת שימוש בעדשות אופטיות ייחודיות להכוונת האור, אשר מאפשרות הארה מקסימלית ומקטינות את ההשפעה על סביבת החי והצומח. כמו גם, שימוש בטכנולוגיות הארה כגון רפלקטורים ייחודיים המקטינים את רמת הסנוור ואת ההשפעה על סביבת החי.

    בין היתר, לקבוצה מומחיות בנושא אנרגיה סולארית והיא מייחדת את הפעילות הסולארית שלה מאחרות על ידי פתרונות כגון מקסום רמת טעינה סולארית, באמצעות שימוש במנגנוני עקיבה אחרי תנועת השמש, וניקוי מובנה המאפשר ניצול טעינה מקסימלי מפאנל סולארי נקי.

    לקבוצת אנרלב שתי חטיבות:

    1. חטיבת התאורה – "אנרלב הנדסת תאורה".
    2. חטיבת הסולאר – "אנרלב סולאר אנרגי".

    בכל חטיבה מהנדסים, מתכננים ועובדים מקצועיים בתחומם המתקשרים בסינרגיה מושלמת, ישירה וממוקדת. המחלקות מספקות תמיכה מלאה ללקוח המעניקה מענה מקיף ומקצועי משלב הייעוץ והתכנון ועד שלב ההתקנה.

    post-thumb

    לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      מעבר לפאנלים סולאריים: מוצרי אנרלב, עמודים, ספסלים ועוד... (כתבו עלינו)

      ספסלי שמש: שילוב נוחות עם כוח ספסלי שמש של קבוצת אנרלב הם דוגמה פורצת דרך לאופן...

      המשך קריאה
      post-image
      פאנל סולארי מלופף אל מול פאנל סולארי בגג העמוד

      פנל סולארי מייעד את אור השמש ליצירת חשמל שמיש. הוא מורכב ממספר תאים סולאריים המחוברים...

      המשך קריאה