צור קשר
X

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    איכות רכיבי הלד באנרלב

    השיטות והמערכות באנרלב אשר אוכפות את איכות גופי התאורה

    מוצרי תאורה איכותיים מבטיחים עקביות, אחידות ואיכות הארה גבוהה. ומכאן החשיבות בשימוש רכיבי לד אחידים שעברו תהליך BINNING. תהליך ה-BINNING מתייחס לסיווג ומיון של נוריות LED על סמך המאפיינים האופטיים והחשמליים שלהן. התהליך כולל בדרך כלל מיון של נוריות לד עם תכונות דומות אל תוך פחים (מכאן השם BINNING). שיטות עבודה מקובלות בתעשייה מוודאות כי רכיבי לד המסווגים יחד, עונים על צרכים ספציפיים מתאימים, כגון התייחסות לטמפרטורת האור, רמת הבהירות, דיוק הצבעים אותם הם מציגים ועוד.

    קבוצת אנרלב משתמשת בשיטות שונות בכדי להגדיל את היעילות האנרגטית, ולהקטין את הזיהום האורי ומשתמשת ברכיבי לד בעלי נצילות אורית גבוהה במיוחד ותוחלת חיים ארוכה שעברו את תהליך ה-BINNING הקפדני. על כן, מסווגים גופי התאורה כמוצרי תאורה איכותיים, עקביים ובעלי ביצועים מהמעלה הראשונה בתחום. איכות רכיבי הלד באה לידי ביטוי:

    1. בבהירות ותפוקת האור אשר מבטיחה עקביות ברמות שטף האור והגדלת היעילות האנרגטית של המוצר, המאפשרת חיסכון כלכלי משמעותי
    2. בגוון אור אחיד CCT בעל דיוק גבוה של צבעים CRI, מה שהופך את המוצר לבטיחותי יותר. בנוסף, שימוש במגוון גדול של עדשות אופטיות ורפלקטורים המונעים זיהום אורי, דבר שהופך את המוצר לאקולוגי יותר.

    כדי להבטיח את אחידות הרכבת רכיבי הלד ועמידה בתקני איכות מחמירים, חברת אנרלב מייצרת את מודולי הלד בקו הרכבה אוטומטי המוני, המורכב מציוד ייחודי הפועל בתיאום על מנת לייעל את תהליך הייצור, להגביר את הפרודוקטיביות, למנוע סיכון מיותר לטעויות אנוש ולהבטיח בעקביות את אותה האיכות בכל המוצרים. מכונת ה-SCREEN PRINTING למשל, נועדה למרוח משחת בדיל כאשר מכונת ה-PICK & PLACE ממקמת את רכיבי הלד, תנור הזרימה גורם ליצירת חיבורים חשמליים ומאובטחים בין הרכיבים ומכונת ה-TESTING משתמשת בתוכנות ומצלמות זיהוי כדי להבטיח שהמוצר הינו איכותי וללא פגמים שפגעו באיכות המוצר בזמן ההרכבה.

    post-thumb

    לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מאמרים נוספים

      post-image
      מעבר לפאנלים סולאריים: מוצרי אנרלב, עמודים, ספסלים ועוד... (כתבו עלינו)

      ספסלי שמש: שילוב נוחות עם כוח ספסלי שמש של קבוצת אנרלב הם דוגמה פורצת דרך לאופן...

      המשך קריאה
      post-image
      פאנל סולארי מלופף אל מול פאנל סולארי בגג העמוד

      פנל סולארי מייעד את אור השמש ליצירת חשמל שמיש. הוא מורכב ממספר תאים סולאריים המחוברים...

      המשך קריאה